همشهری آنلاین: دو خبرگزاری از صدای انفجار بمب و درگیری در یکی از خیابانهای شهر زاهدان خبر دادند

به گزارش ایرنا، یک  بمب در حوالی خیابان معلم زاهدان منفجر شده است. در همین حال خبرگزاری فارس می‌گوید در حالی که صدای انفجار یک بمب امشب در زاهدان شنیده شد، خبرها حاکی از درگیری میان نیروی انتظامی و اشرار مسلح تروریست در این شهر است. به گزارش خبرنگار فارس از زاهدان، مقارن ساعت 22 امشب، بمبی نسبتا قوی در مدرسه دخترانه معارف اسلامی در بلوار جمهوری ودر کنار مجتمع «گواتام» منفجر شد که به دنبال آن اشرار مسلح در این منطقه اقدام به تیراندازی به سوی مردم کردند.
با استقرار نیروهای امنیتی و انتظامی و مسدود کردن مبادی ورودی به این خیابان که در جوار خانه های تیمی کشف شده توسط نیروی انتظامی است، هم اینک اشرار مسلح تروریست در محاصره نیروهای انتظامی قرار دارند و درگیری برای دستگیری آنان ادامه دارد.
گزارش خبرنگار فارس حاکی است برق این منطقه قطع است و اجازه حضور خبرنگاران داده نمی شود، ولی صدای تیر اندازی از این خیابان به گوش می رسد.
نیروهای ترورست مسلح چهارشنبه پیش نیز در اقدامی ضد مردمی، تعدادی از کادر عادی سپاه و مردم را با انفجار بمبی به شهادت رساندند که مهمات بکار رفته در این عملیات تروریستی ساخت آمریکا است.
همچنین با اقدامات نیروهای امنیتی صبح جمعه یک خانه تیمی که 65 تروریست در آن برای ایجاد رعب و وحشت میان مردم فعالیت می کردند، کشف و تمامی تروریست ها دستگیر شده و در جریان بازجویی ها طرح ترور مولوی های اهل سنت زاهدان و برخی علمای شیعه این شهر، کشف و خنثی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، دقایقی پیش از انجام عملیات تروریستی امشب زاهدان که طی آن بمبی در یک مدرسه دخترانه این شهر منفجر شد، عبدالمالک ریگی سرکرده گروهک تروریستی جندالله از اشرار شرق کشور در یک برنامه مستقیم تلویزیونی که از شیکه تلویریونی منافقین پخش می‌شد از انجام عملیات تروریستی در شهر زاهدان خبر داد و با افتخار از کشتار مردم یاد کرد.
همچنین این سرکرده اشرار شرق کشور که در یک سال گذشته مسئولیت کشتار مردم و بسیاری از اقدامات تروریستی شرق کشور را برعهده گرفته بود، در گفتگو با رادیو دولتی آمریکا گزارشی از اقدامات تروریستی خود ارائه داد.
گزارش خبرنگار فارس حاکی است اقدامات تروریستی گروهک جندالله موجی از خشم و نفرت را در میان مردم این شهر ایجاد کرده است.
کد خبر 15906

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز